Przedłużanie włosów i ich pielęgnacja:
-
Jak dopasować kolor włosów z palety do własnych?
Na naszej stronie dostępna jest paleta kolorów, najlepiej jest porównać kosmyk włosów z podaną paletą. Kolor może jednak się różnić w zależności od ustawień monitora i źródła światła. Włosy powinno się dopasowywać do końcówek własnych. Możliwe jest również podesłanie kilku zdjęć włosów na adres biuro@cosmoshop.pl lub przesłanie kosmyka na adres Cosmoshop.pl ul. Głogowska 55/57 60-738 Poznań, a my dopasujemy odpowiedni dla Ciebie odcień.
-
Czy można farbować, prostować, kręcić…?
Włosy naturalne można kręcić lokówką oraz prostować, jednak nie w wyższej temperaturze niż 230 st C. Włosy naturalne mogą być także poddane farbowaniu, należy jednak używać wyłącznie środków bez amoniaku i utrwalaczy. Włosy są odporne na działanie utleniaczy, w związku z tym nie należy ich rozjaśniać- nie uzyskamy pożądanego koloru lub nie zmienimy go wcale. Znacznie bezpieczniej jest kupić jaśniejszy kolor włosów i ewentualnie go przyciemnić.
Natomiast włosy syntetyczne mogą być poddawane zabiegom z użyciem lokówki czy prostownicy, ale temperatura urządzenia nie powinna przekraczać 180C. Włosów syntetycznych nie można farbować.
-
Na czym polega metoda Clip in? I jak długo czasu zajmuje?
To bezinwazyjna metoda przypinania pasm włosów o różnych długościach i w wybranych miejscach za pomocą specjalnych klipsów (spinko- grzebyczków, spineczek). Więcej o tej metodzie przeczytasz tutaj w dziale Metoda Clip in. Włosy doczepisz tą metodą już w kilka minut.
-
Jak długo włosy będą służyć, jaka jest ich żywotność?
Żywotność włosów naturalnych uzależniona jest od ich właściwej pielęgnacji. Zadbane włosy posłużą od kilku miesięcy do nawet roku.
-
Jaką mam pewność, że sprzedajecie włosy naturalne?
Sprzedawane przez nas włosy zostały poddane ekspertyzie w Centrum Badań i Ekspertyz Towaroznawczych Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, które potwierdziło 100% naturalność włosów.
Nasze włosy mają strukturę europejską, dzięki czemu są delikatne oraz podatne na układanie.
Realizacja zamówienia:
-
Skąd będę wiedział/a czy paczka została wysłana? Czy otrzymam numer nadania?
Obecnie przesyłki wysyłane są poprzez firmę kurierską DPD. Po wcześniejszy uzgodnieniu, otrzymają Państwo email z nr przesyłki, który umożliwi jej śledzenie na stronie przewoźnika.
-
Kolor zakupionych włosów nie pasuje do moich, czy mogę dokonać zwrotu lub wymiany? Jak to zrobić?
Jeżeli kolor zakupionych włosów Państwu nie odpowiada możliwy jest zarówno zwrot jak i wymiana zakupionego towaru. Musi być on jednak w stanie nienaruszonym i nieużywanym. O szczegółach zwrotu i wymiany przeczytasz tutaj.
-
Czy możliwa jest wysyłka za granicę?
Tak, wysyłamy za granicę.Cennik wysyłki znajdziesz tutaj.
-
Czy możliwe jest uzyskanie rabatu?
Rabaty są przyznawane w ramach akcji promocyjnych oraz indywidualnych negocjacji, podstawą do udzielenia indywidualnego rabatu może być ponowny zakup, uzyskanie statusu stałego klienta, zakup większej ilości produktów lub inne ustalenia.
-
Jak długo trwa dostawa?
Wysyłka jest realizowana w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w ciągu 24 godzin od zaksięgowania wpłaty na naszym koncie lub dokonania zakupu za pobraniem. Do tego należy doliczyć czas dostawy przez przewoźnika, orientacyjne terminy dostawy są podane w zakładce Płatność i Wysyłka.