Wczytuję dane...
Płatności i wysyłka

AKCEPTOWANE PŁATNOŚCI

 

  1. Przedpłata - przelew na konto: wysyłka do 24 godzin po zaksięgowaniu przelewu przez bank, za wyjątkiem produktów, w opisie których jest informacja o dłuższym czasie oczekiwania

  2. Płatność przy odbiorze (za pobraniem): wysylka do 24 godzin po potwierdzeniu zamówienia przez Kupującego, za wyjątkiem produktów, w opisie których jest informacja o dłuższym czasie oczekiwania

  3. Karta płatnicza, kredytowa ( Przelewy24): wysyłka do 24 godzin po otrzymaniu środków, za wyjątkiem produktów, w opisie których jest informacja o dłuższym czasie oczekiwania

  4. Dla wysyłki za granicę płatność tylko przelewem lub kartą: wysyłka do 24 godzin po zaksięgowaniu przelewu przez bank, za wyjątkiem produktów, w opisie których jest informacja o dłuższym czasie oczekiwania

 

WYSYŁKA I JEJ KOSZTY

 

  1. Sklep wysyła paczki za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD (dawniej SIÓDEMKA).

  2. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne opóźnienia wynikające z winy przewoźnika.

  3. Koszty wysyłki pokrywa Kupujący. Koszty te obejmują przesyłkę i przygotowanie towaru do wysyłki.

  4. Wysyłka realizowana jest w dni robocze.

  5. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cennika wysyłki.

  6. Towar jest dostarczany na adres wskazany przez Zamawiającego.

  7. Realizacja zamówienia z przedpłatą na konto jest realizowana niezwłocznie po zaksięgowaniu przelewu na konto firmowe, za wyjątkiem produktów, w opisie których jest informacja o dłuższym czasie oczekiwania. Zamówienie oczekuje 7 dni na wpłatę, po tym czasie jest anulowane.

  8. Realizacja zamówienia za pobraniem następuje w 24 godziny od potwierdzenia zamówienia, za wyjątkiem produktów, w opisie których jest informacja o dłuższym czasie oczekiwania. Po zapłaceniu za przesyłkę Kupujący może w obecności osoby dostarczającej towar sprawdzić czy nie nastąpiło uszkodzenie w trakcie dostawy oraz czy zawartość odpowiada zamówieniu. Jeśli któryś z tych przypadków miał miejsce należy sporządzić w 2 jednobrzmiących egzemplarzach odpowiedni protokół wspólnie z dostarczycielem jako podstawę do reklamacji.

  9. Wysyłka za granicę realizowana jest niezwłocznie po otrzymaniu przedpłaty w formie przelewu lub płatności kartą za pośrednictwem Poczty Polskiej ( nie są możliwe przesyłki pobraniowe), za wyjątkiem produktów, w opisie których jest informacja o dłuższym czasie oczekiwania.

  10. W przypadku chwilowego braku zamówionego towaru w magazynie Zamawiający zostanie poinformowany w jakim czasie zamówienie może być zrealizowane i podejmuje decyzje o oczekiwaniu lub anulowaniu zamówienia.

 

Cennik wysyłki w zależności od wybranej formy płatności i dostawy

 

Uwaga: wysyłka odbywa się tylko w dni robocze

zamówienia są przyjmowane również w soboty i niedziele brak wysyłek w weekendy