Wczytuję dane...
Zwroty i reklamacje

Zwroty:

Wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość, klient ma prawo zwrotu towaru, w ramach odstąpienia od umowy, bez podania przyczyny, w czasie 14 dni od dostarczenia zamówionego towaru (na podst. Ustawa o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 2 marca 2000 r. (DzU z 2000 r. Nr 22, poz. 271) )
Prosimy by produkt był kompletny, nieuszkodzony, nie nosił jakichkolwiek śladów używania. Zalecamy zwrot towaru w oryginalnym opakowaniu, wraz z paragonem.
Koszt odesłania towaru pokrywa Klient. Nie przyjmujemy paczek za pobraniem z uwagi na brak możliwości sprawdzenia zawartości.
Do przesyłki należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz nr konta na jaki sklep ma dokonać zwrotu zapłaty. Sklep w ciągu 14 dni roboczych od otrzymania przesyłki dokonuje sprawdzenia produktu i zwrotu pieniędzy na konto Klienta.


Wymiana:

Możliwa jest wymiana nieużywanego i nieuszkodzonego towaru, na inny. Prosimy by produkt nie nosił jakichkolwiek śladów używania. Zalecamy wysyłkę towaru w oryginalnym opakowaniu, wraz z paragonem. Koszt przesyłki w obie strony oraz ewentualną różnicę w cenie produktów ponosi Klient. Koszt wysyłki wymienionego towaru w kwocie 12 zł należy wpałcić na konto lub zaznaczyć jako formę odbioru przesyłkę pobraniową, jej koszt wynosi 18 zł. Do przesyłki należy dołączyć formularz wymiany oraz informację na jaki produkt ma zostać wymieniony.


Reklamacja:

W przypadku otrzymania przez Klienta produktu wadliwego lub niezgodnego z opisem prosimy o niezwłoczne poinformowanie sklepu, najpóźniej w ciągu 3 dni od otrzymania towaru. Wymiany dokonujemy ciągu 5 dni roboczych od otrzymania przesyłki zwrotnej na koszt Sklepu. Na życzenie Klienta możliwy jest również zwrot pieniędzy.

Zwroty, wymiany i reklamacje prosimy nadsyłać pod adres:

COSMOSHOP
ul. Głogowska 125
60-244 Poznań